Jędrna, zadbana pupa to marzenie wielu kobiet. I to nie tylko przed wakacjami, kiedy pokazujemy się w strojach kąpielowych. Pośladki, którym nieobce są różnorodne przysiady czy wykroki, lepiej prezentują się w dżinsach czy też w spódnicach – szczególnie tych obcisłych. Warto więc zastanowić się nad pójściem na zajęcia fitness. Jakie konkretnie? Dowiesz się z tego artykułu!

BPU

BPU to skrót od: brzuch, pośladki, uda. Choć na zajęciach będziemy ćwiczyć głównie te trzy partie mięśni, to możesz być pewna, że pupa nie zostanie zaniedbana. Podczas takiego treningu skupiamy się głównie na tych częściach ciała, które najtrudniej odchudzić. Należy jednak pamiętać, że będzie tu dużo ćwiczeń budujących ładne mięśnie w tych miejscach i wzmacniające je, a więc poprawiające ich wygląd. Brzuszki, przysiady i wykroki gwarantowane!

Pupomania / Sexy pupa

W zależności od klubu fitness, zajęcia dedykowane wyłącznie pośladkom mogą się różnić w swej nazwie. Podczas takiej godziny wycisk dostaje tylko jedna partia mięśni! Zaczynamy od ogólnej rozgrzewki, potem dedykowane ćwiczenia i rozciąganie. Często zajęcia są podzielone na dwa etapy: na początku występuje intensywny trening cardio (by się rozgrzać i zacząć spalać tłuszcz), a następnie robimy ćwiczenia wzmacniające- instruują specjaliści z https://cityfit.pl. Trzeba bowiem pamiętać, że nie uwydatnimy mięśni pupy, jeżeli nie spalimy zbędnego tłuszczu.

Step

Według wielu kobiet step jest najlepszym przyrządem do ćwiczeń, inne natomiast szczerze go nienawidzą. Imituje on stopień, z jakim mamy do czynienia chodząc na schodach. Zajęcia odbywają się przy muzyce i podobnie jak poprzednio pierwsza część to cardio. Mamy do czynienia z wchodzeniem, wskakiwaniem czy przeskakiwaniem na step, co potrafi bardzo zmęczyć – nawet osoby, które na zajęcia chodzą już kilka tygodni. Potem następują ćwiczenia w nieco wolniejszym tempie, których zadaniem jest wzmacnianie mięśni. Kiedy będziemy już po kilkunastu treningach i jednocześnie będziemy stosować zbilansowaną dietę, to z pewnością zobaczymy efekty – zmniejszanie się obwodów (kiedy musimy coś zrzucić) bądź ich zwiększanie (kiedy budujemy masę mięśniową).

Twerkout

A może coś bardziej tanecznego? Kobiety uwielbiają tańczyć i to właśnie za pomocą tego typu aktywności mogą mieć piękne pośladki! Wystarczy wybrać się na zajęcia z twerkowania – coraz częściej są organizowane na siłowniach oraz w centrach fitness. Energiczna muzyka, uśmiechy na twarzy oraz solidny wycisk – tego można się spodziewać. Dodatkowo nauczymy się ruszać pupą w charakterystyczny sposób. Twerking jest bardzo seksowny, kobiety go uwielbiają ze względu na to, że pozwala pozbyć się nieśmiałości oraz pokochać swoje ciało – nawet jeżeli mamy trochę tłuszczyku tu i ówdzie, to będzie on tutaj zaletą, a nie wadą.

Ładna pupa jest na wyciągnięcie ręki. I nie musimy się katować wyłącznie przysiadami jeżeli chcemy ją mieć. Powyżej przedstawiliśmy cztery różne zajęcia, które pozwolą na osiągnięcie pożądanych efektów, a obecne są w większości klubów fitness.